top of page

I SKINCARE

implementing change

Dobrodošli na i skincare, moj projekat sa jedinstvenim i privlačnim sadržajima posvećenim Vama. Istražite moj sajt i sve što imam da Vam ponudim; možda će i skincare da probudi i Vašu radoznalost i omogući Vam da se osećate dobro u svojoj koži. 

Home: Welcome
Home: Blog2
Search
Writer's picturei care

i care - dozvolite mi ...

Updated: Feb 17, 2020

Verujem da ste nebrojeno puta čuli da je koža naš najveći organ. Hajde da je tako i tretiramo i da nam to uvek bude polazna tačka! Nakon decenije rada kao apotekar, nailazila sam na brojne probleme sa kojima su se moji pacijenti ( klijenti, kupci ) susretali - od suvoće kože, nastanka prvih bora, pojave bubuljica, preko rozacee, alergija, pa sve do ozbiljnih oboljenja.


Ne postiji univerzalni lek ( panacea ) koji će rešiti sve probleme, ali ćemo zajedničkim snagama ( vašim interesovanjem i pitanjima, a mojim odgovorima ) pomoći, ili makar ublažiti neke probleme sa Vašom kožom, a koji se tiču dnevne rutine.


Stručna pomoć je u nekim slučajevima neophodna, ali ovde je akcenat na prevenciji :)


34 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


Facial_edited.jpg

CONTACT

Cara Dušana, Pančevo, Serbia

+381649750044

  • facebook
  • instagram

Thanks for submitting!

Home: Contact
Home: Subscribe
bottom of page